מינויים

מההתמחות ועד לניהול המחלקה: סגן מנהל חדש למלר"ד כרמל

ד"ר הלאל חוראני, שהיה בין המתמחים הראשונים במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים כרמל, סוגר מעגל עם מינויו לתפקיד הבכיר

ד"ר הלאל חוראני, סגן מנהל המלר"ד בבית החולים כרמל. צילום: אלי דדון/ דוברות ביה"ח

"הרפואה הדחופה בחדר המיון היא רפואה מיוחדת, מגיע חולה שלא יודעים עליו כלום והאתגר שלי הוא לאבחן אותו במהירות ולהגיש לו את העזרה המדויקת שתעזור ותציל אותו. זאת רפואה מיוחדת של ישר ולעניין". כך ד"ר הלאל חוראני, רופא בכיר במיון בית החולים כרמל בחיפה, שהחודש מונה לתפקיד סגן מנהל המיון. ד"ר חוראני ישמש כסגנו של ד"ר סלים חלבי מנהל המלר"ד ב"כרמל".

ד"ר חוראני, בן 40, יליד שפרעם, תושב חיפה, נשוי לרופאה מומחית בנוירולוגיית ילדים ואב לילדה. הוא סיים את לימודי הרפואה שלו בטכניון בחיפה בשנת 2011, החל התמחות ברפואה פנימית ב"כרמל" ועשה תורנויות בחדר המיון - שם התאהב במקצוע הרפואה הדחופה.

"אני בין הראשונים שהתמחו ברפואה דחופה במחלקה ב'כרמל' כשהיא הוכרה להתמחות", מספר ד"ר חוראני. "ראיתי את תהליך הבנייה של המחלקה ורציתי להיות חלק מזה, חלק מהגרעין שבונה את המחלקה. וכרגע לשמחתי יש עוד מתמחים ברפואה דחופה והמחלקה רק גדלה".

ד"ר סלים חלבי בירך על המינוי ואמר: "ד"ר חוראני גדל אצלנו במיון והפך אתנו את המיון מיחידה למחלקה. כיום הוא כבר רופא בכיר, מומחה ברפואה דחופה, עצמאי ובעל כישורים רבים. אני בטוח בהצלחה שלו לטובת כולנו".

נושאים קשורים:  ד"ר הלאל חוראני,  מלר"ד,  בית החולים "כרמל",  מינוי,  חדשות,  ד"ר סלים חלבי
תגובות
אנונימי/ת
26.01.2023, 15:52

מברוכ🌷

אנונימי/ת
13.02.2023, 00:32

כל הכבוד מנהל מלר"ד בגיל צעיר כזה. בהצלחה